۷ روز ضمانت بازگشت

۷ روز ضمانت بازگشت

 

۷ روز ضمانت بازگشت  آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه اینترنتی جهیزیه کالا می باشد  ودر این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

فرآیند خرید در جهیزیه کالا به دریافت وجه از مشتری و تحویل کالا به او ختم نشده و بعد از این مراحل جهیزیه کالا همچنان ارتباط خود را با مشتریان محترم به منظور خدمات پس از فروش حفظ خواهد کرد. اطمینان مشتریان از دریافت کالایی مطابق با نیاز و خواسته خود از اولویت‌های فروشگاه اینترنتی جهیزیه کالا بوده و در این راستا ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا را تدوین کرده است که مشتریان محترم با استناد به آن و به دلایل زیر قادرند کالا را مرجوع نمایند:

 

شرایط بازگرداندن کالا

 

7 روز ضمانت بازگشت کالا

۷ روز ضمانت بازگشت 

نکات کلی :

لطفآ برند ، شماره مدل ، رنگ ، گارانتی و تمام مشخصات کالا را پیش از باز کردن بسته بندی کنترل کنید. بازگشت کالا به هر دلیلی که از روی جعبه آن قابل تشخیص باشد از سوی جهیزیه کالا پذیرفته نیست.

کالاهای با بسته بندی آسیب دیده اگر با همان وضعیت از سوی خریداران پذیرفته شده باشند برای بازگشت تایید نخواهند شد بنابراین از تحویل گرفتن کالایی که بسته بندی آسیب دیده دارد خودداری کنید.

اگر قصد بازگرداندن کالایی را دارید باید تمام هدیه ها و لوازم جانبی همراه آن را نیز به صورت کامل بازگردانید.

کنترل کیفیت کالای معیوب یا کالاهایی که پس از پذیرفته شدن از شما بازگردانده شده اند ۳ تا ۴ روز کازی زمان می برد.

 

آسیب های پیش آمده بر اثر حمل و نقل :

در ابتدای امر باید بگوییم که بسته بندی کلیه  محصولات از سوی فروشگاه اینترنتی جهیزیه کالا کاملا مطمئن و ایمن بوده و در صورت بروز هر گونه آسیب ناگهانی بر اثر حمل و نقل ، شرکت های حمل و نقلی که با جهیزیه کالا همکاری خود را امضاء نموده اند ، پاسخگو خواهند بود . شرکت های حمل و نقل طرف قرار داد ما کاملا معتبر بوده و جهیزیه کالا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران خواهد نمود .

خواهشمند است در صورتی که آسیب های ناشی از حمل و نقل ، هنگام تحویل کالا از مامور پست کاملا قابل رویت بوده ، محصول را تحویل نگیرید و به جهیزیه کالا عودت نمایید تا اقدامات لازم انجام گیرد .

در صورت مشاهده ی هرگونه آسیب پس از تحویل کالا ، خیلی سریع تا ۲۴ ساعت بخش خدمات پس از فروش جهیزیه کالا را مطلع نمایید.

هنگام بازپس فرستادن کالا ، کلیه ی لوازم جانبی  و متعلقات داخل بسته را همراه محصول به همان صورتی که تحویل گرفته اید با فاکتور و صورت جلسه شرکت حمل کننده ارسال نمایید .

 

مشاهده ی مشکلات فنی در کالای خریداری شده :

جهیزیه کالا همواره به فکر ارائه ی بهترین ها برای مشتریان خود بوده و هست و همیشه در تلاش است که مشتریان خود را با ارائه  خدمات ویژه راضی نگه دارد . اما گاهی ممکن است از سوی کارخانه ی سازنده مشکلاتی وجود داشته باشد لذا خواهشمند است پس از تحویل کالا در صورت مشاهده ی هر گونه اشکال فنی در محصول ، ظرف مدت ۲ روز کاری بخش خدمات پس از فروش را با ارسال ایمیل یا تماس با جهیزیه کالا مطلع نمایید.

پس از بررسی و تایید مشکلات اذعان شده توسط تیم متخصصین جهیزیه کالا ، مشتری می تواند کالای خود را تعویض ، جایگزین و یا لغو نماید .

مشتریان عزیز توجه داشته باشند که اصل فاکتور خود را با بسته مرجوعی به همراه متعلقات برای ما در بسته بندی مناسب ارسال نمایند .

توجه داشته باشید در صورتیکه خود کاربر با استفاده ی نادرست باعث بروز اشکالات فنی درمحصول شود ، جهیزیه کالا هیچ مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود برای مثال مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه نباید با شیوه های نادرست استفاده شده باشند.

لوازم الکترونیکی که خراش و شکستگی قابل دیدن با چشم دارند نباید روشن شده باشند ، همچنین تمام برچسب ها و علامت های آنها باید بدون تغییر مانده باشد.برای بازگرداندن کالایی که این مشکل را دارند تنها ۲۴ ساعت فرصت دارید تا به تیم مشتریان جهیزیه کالا اطلاع رسانی کنید.این تیم مشکل را در سیستم ثبت میکند و برای فرستادن کالا به جهیزیه کالا هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.

 

انصراف مشتری از خرید :

در صورتیکه مشتری قبل از دریافت کالا از خرید خود به هر دلیلی منصرف شود می تواند بلافاصله با بخش فروش جهیزیه کالا تماس حاصل نماید و موضوع را با کارشناسان ما مطرح کند ، در صورتیکه کالا تا زمان تماس مشتری ، ارسال نشده باشد امکان بازگرداندن وجه پرداختی مشتری به وی وجود خواهد داشت. و در صورتیکه مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود می تواند ظرف مدت ۲ روزکاری بخش فروش رامطلع نماید و چنانچه امکان تعویض و یا بازپس دادن کالا وجود داشته باشد جهیزیه کالا خدمات خود را برای مشتری ارائه خواهد نمود ، البته مشتریان محترم توجه داشته باشند چنانچه محصول دریافتی از پلمپ خود خارج نشده باشد و مشکلی شامل حال آن نباشد ، جهیزیه کالا این طرح را برای بازپس گرفتن یا تعویص کالا پیاده خواهد نمود و در غیر اینصورت امکان ارائه ی این سرویس وجود نخواهد داشت .

توجه داشته باشید که  پس از هماهنگی با بخش خدمات پس ازفروش ، محصول را پلمپ شده و در صحت و سلامت با بسته بندی مطمئن به همراه فاکتور برای ما ارسال نمایید (هزینه ی ارسال در صورت انصراف از خرید ، با خود مشتری است)، چنانچه عدم استفاده از محصول ، توسط کارشناسان ما تایید شود مبلغ ارجاعی ظرف ۴۸ ساعت به حساب مشتری واریز خواهد شد .

 

عدم تطابق کالای دریافتی با کالای درخواستی مشتری :

چنانچه مشخصات کالای دریافت شده مانند رنگ و سایر مشخصات فنی محصول که توسط مشتری دریافت شده با سفارش وی مغایرت داشته باشد ، در صورت رعایت شرایط زیر امکان ارجاع و یا تعویض محصول وجود خواهد داشت :

چنانچه تفاوت های موجود ، از روی بسته قابل رویت است قبل از باز نمودن بسته با بخش خدمات پس از فروش جهت رفع مشکل تماس حاصل فرمایید در غیر این صورت جهیزیه کالا مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود  .

چنانچه مغایرت های موجود مربوط به مشخصات ظاهری محصول مانند رنگ آن می باشد و بدون روشن نمودن دستگاه قابل رویت است خواهشمندیم قبل از استفاده از دستگاه با بخش خدمات پس از فروش جهت رفع مشکل تماس حاصل فرمایید ، در غیر این صورت جهیزیه کالا مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود  .

چنانچه مغایرت های موجود مربوط به مشخصات فنی محصول می باشد لطفا ظرف مدت ۳ روز کاری با بخش خدمات پس از فروش جهت رفع مشکل تماس حاصل فرمایید درغیر این صورت جهیزیه کالا مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود  .

در صورت عدم تطابق با سفارشات خود ، پس از هماهنگی با بخش خدمات فروش محصول را همراه با کلیه ی لوازم جانبی  و متعلقات داخل بسته و فاکتور برای جهیزیه کالا ارسال نمایید ، در صورت تایید مغایرت از سوی بخش مربوطه ، هزینه ی ارسال به عهده ی جهیزیه کالا می باشد .

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

 

– با شماره تلفن  ۰۹۱۲۵۰۰۵۲۸۸  تماس بگیرید.

 

– یا به info@jahiziyekala.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

 

همکران گرامی که قصد ارائه محصولات خود به صورت مستقیم دارند می توانند با پشتیبانی سایت تماس گرفته و محصولات خود را به صورت مستقیم در فروشگاه جهیزیه کالا ارائه نمایند 09122013832 رد کردن

support
به کمک نیاز دارید؟
09122013832
تیکت پشتیبانی
Please Wait
Please Wait